zondag 1 maart 2009

Project

Even een kort bericht.
Het project gaat van start, maar het gaat langzaam. Sérgio, de coordinator, heeft zijn functie neergelegd en ik ben gevraagd het over te nemen. In eerste instantie wilde ik alleen verantwoordelijk zijn voor het huis en de bewoners, maar zij hebben ook iemand nodig voor het project. Ik heb het dus geaccepteerd en ben begonnen te structureren, waarbij alles duidelijk in kaart wordt gebracht. De collega´s vullen de inhoud in en ik organiseer en delegeer. Op een of andere manier lijkt het alsof alles op z´n plek valt. Ik heb hier nog een cursusboek over het opzetten van projecten, dus dat komt goed van pas. Ze zeggen dat ze dit 2 maanden eerder gehad moeten hebben. Maar goed, het gaat om NU. Ik hoop dat we begin april kunnen beginnen.

Geen opmerkingen: